Extensia garanției - beneficii majore cu efort minim
Dacă doriți să extindeți garanția echipamentului dumneavoastră deja achiziționat, a unui echipament ce urmează a fi achiziționat sau doriți să faceți ugrade la un serviciu de suport, suntem aici pentru a vă ajuta.
Extensie garanție echipament în curs de achiziție
Orice echipament IT are un termen de garanție stabilit de producător (de la 1 an la 3 ani).
Dacă v-ați decis la un echipament IT, iar acesta are termen standard de garanție de 1 an sau 2 ani, puteți face o extensie de garanție pentru a avea siguranța că vă veți bucura mai mult timp de echipamentul în care ați investit.
Extensie garanție echipament deja achiziționat
Echipamentele deja achiziționate (laptop-uri, imprimante etc.) pe care compania dumneavoastră le folosește de o perioadă relativ scurtă de timp pot beneficia de o extindere de garanție.
Atenție! Pentru detalii exacte, ce țin de fiecare producător și echipament, vă rugăm să ne contactați prin email la sales@qnet.ro sau prin telefon la 021 211 7801.
Upgrade serviciu de suport
Dacă ați achiziționat inițial un serviciu de suport ( ex: HP Monitor 3 ani Next Business day on-site response, HW support) care ,în prezent, nu mai corespunde necesităților de business, puteți face un upgrade ( ex: HP Monitor 3 ani 4 ore on-site response, HW support).
Contactați-ne pentru detalii și vom găsi împreună soluția potrivită la nevoile companiei dumneavoastră.
Aflați mai multe despre HP Care Pack Services:
Contactați-ne pentru detalii acum.