Extensia garanției - beneficii majore cu efort minim

 

​Dacă doriți să extindeți garanția echipamentului dumneavoastră deja achiziționat, a unui echipament ce urmează a fi achiziționat sau doriți să faceți ugrade la un serviciu de suport, suntem aici pentru a vă ajuta.

 

Extensie garanție echipament în curs de achiziție

Orice echipament IT are un termen de garanție stabilit de producător (de la 1 an la 3 ani).

Dacă v-ați decis la un echipament IT, iar acesta are termen standard de garanție de 1 an sau 2 ani, ​puteți face o extensie de garanție pentru a avea siguranța că vă veți bucura mai mult timp de echipamentul în care ați investit.

 

Extensie garanție echipament deja achiziționat 

Echipamentele deja achiziționate (laptop-uri, imprimante etc.) pe care compania dumneavoastră le folosește de o perioadă relativ scurtă de timp pot beneficia de o extindere de garanție.

Atenție! Pentru detalii exacte, ce țin de fiecare producător și echipament, vă rugăm să ne contactați prin email la sales@qnet.ro  sau prin telefon la 021 211 7801.

 

Upgrade serviciu de suport

Dacă ați achiziționat inițial un serviciu de suport ( ex: HP Monitor 3 ani Next Business day on-site response, HW support) care ,în prezent, nu mai corespunde necesităților de business, puteți face un upgrade ex: HP Monitor 3 ani 4 ore on-site response, HW support).

Contactați-ne pentru detalii și vom găsi împreună soluția potrivită la nevoile companiei dumneavoastră.

 

 

 

Aflați mai multe despre HP Care Pack Services:


 

 

 

 


Contactați-ne pentru detalii acum.

Copyright ©2025 QNET.RO
linkedin