Scurt istoric
1993
Se înfiinţează compania Q’NET INTERNATIONAL.
Obiectivul iniţial: promovarea echipamentelor Hewlett-Packard pe piaţa din România;
1994
Obţinem prima recunoaştere: HP Connect Select Corporate Reseller;
1999
Compania şi-a lărgit treptat oferta de produse, soluţii şi servicii IT, la fel și extinderea geografică în oferirea de produse, soluţii şi servicii IT;
Construim parteneriate strânse cu furnizori de produse, soluţii şi servicii IT, de talie mondială.
2006
Devenim partener certificat Microsoft pentru aplicaţia Microsoft Dynamics NAV şi obţinem distincţia Cel mai dinamic partener Dynamics NAV pe anul 2006.
2008
Q’NET INTERNATIONAL devine partener al programului HP/Microsoft Frontline Partnership;
Obţinem următoarele titluri: HP Preferred Partner No. 1 for IPG* cu ocazia evenimentului anual HP NPI, Best Results in Annuity Contracts şi Balanced Growth Champion in fiscal year 2008, cu ocazia celei de-a noua ediţii Microsoft Club.
2010
Primim din partea Microsoft Club titlul Best sales growth in fiscal year 2010.
2011
Suntem premiaţi pentru: Best performance in Enterprise Agreements in SMSP in fiscal year 2011.
2012
Q’NET INTERNATIONAL obține titlul HP ServiceONE Expert.
Suntem prima companie din România care obţine specializarea Symantec Enterprise Security.
Obținem titlul Best Promoter for New Technology în cadrul evenimentului HP NPI 2012.
2015
În urma efortului depus, obținem statutul HP Platinum Partner pe segmentul Printing and Computing Systems și statutul APC Elite Partner.
2016
Obţinem titlu Best Performer in Printing Hardware and MPS Deals 2016. Titlul a fost acordat pe 23 Noiembrie, în cadrul evenimentului anual HP Inc., New Product Introduction (NPI), la care Q’NET INTERNATIONAL a participat în calitate de Partener Platinum HP.
2017
Q'NET devine HP Premier Managed Print Specialist, statut prin care furnizăm companiilor soluţii HP complete şi particularizate ce au la bază noile dispozitive A3 LaserJet şi PageWide contractuale, precum şi serviciile, soluţiile şi consumabilele specifice.
2018
Orientarea către client și îmbunătățirea continuă a serviciilor furnizate sunt confirmate prin recertificarea sistemului de management al serviciilor, conform cerințelor standardului ISO/IEC 20000.