Q’Assist Helpdesk
Soluția software completă și adaptabilă de help-desk
Soluția pe platformă Sharepoint a fost dezvoltată pentru a gestiona online solicitările de asistenţă tehnică (service call-uri) din organizaţie.
Aveți controlul asupra tuturor elementelor unei cereri de asistență tehnică
- Deschiderea unui tichet de asistență de către orice angajat, din orice locație;
- Calificarea tichetului și încadrarea lui;
- Asignarea tichetului către un departament sau un membru al echipei;
- Urmărirea tichetului și respectarea 'SLA-ului' stabilit;
- Închiderea tichetului.
Caracteristici ale aplicației
- accesibilitate – interfață web simplă, creare solicitări prin e-mail, acces WAN și internet;
- eficiență – multiasignare, coasignare, captură IP, remote assistance integrat, notificări automate;
- acces la informație – bază de cunoștințe ce include și solicitări soluționate;
- clasificare solicitări – după stare, prioritate, categorie, apartenență la grup, drepturi individuale;
- management – centralizat, KPI, rapoarte, SLA;
- comunicare – e-mail, atașamente, export, print;
- integrare – Active Directory, LOB app.;
- platformă – MOSS, MS SQL.
Implementarea aplicației
Aplicația Q'Assist Helpdesk a fost dezvoltată și implementată pentru OTP Bank.
"Prin implementarea unei noi aplicații de help-desk a avut loc îmbunătățirea activității de postare a unui tichet cu 60% pentru end-user. Principalele cauze care au condus la aceasta îmbunătățire au fost: existența unei funcții pentru trimiterea solicitărilor prin intermediul serviciului de e-mail și integrarea cu Active Directory. De asemenea, consider că productivitatea specialiștilor de suport (cei care rezolvă tichete) a crescut cu aproximativ 20%".
Prinscreen Q'Assist Helpdesk pentru OTP Bank România- Gestionarea solicitărilor personale și ale subalternilor
Demonstrație live
Dacă doriți să vedeți exact cum funcționează aplicația Q'Assist Helpdesk, vă stăm la dispoziție pentru demo live. Trebuie doar să ne contactați.