Q'Assist - Solutii Microsoft Q'NETSolutii Microsoft Q'NET

Q’Assist – Soluţii Software Customizabile

Q’Assist – Soluţii Software Customizabile

Aplicațiile Q’Assist fac posibilă reducerea resurselor asociate proceselor organizaționale. 

Q’NET dezvoltă și implementează aplicația de care aveți nevoie astfel încât dumneavoastră să obțineți beneficiile dorite (organizare, colaborare, reducere de costuri, productivitate și nu numai). Aplicațiile sunt dezvoltate pe platformă Sharepoint / SharePoint Online.

Beneficii

Aplicația înlocuiește formularele scrise pe hârtie cu variantele lor în format electronic (formular de concediu, delegație, fișă evaluare angajat etc.).

Principalele beneficii:

  • îmbunătăţirea nivelului de colaborare între angajaţi;
  • accesul nemijlocit şi rapid la informaţie, indiferent de locaţia fizică a utilizatorului;
  • reducerea semnificativă a cheltuielilor legate de distribuţia, tipărirea şi stocarea documentelor;
  • reducerea riscurilor de pierdere sau deteriorare a documentelor;
  • arhivarea electronică a datelor şi identificarea rapidă a acestora;
  • controlul accesului la informaţie în funcţie de permisiunile şi nivelele de audienţă, specifice fiecărui utilizator sau grup de utilizatori.

Implementare Formular Concediu

 

Img-laptop-2

Q’Assist Formulare pentru OTP Bank România – Efectuarea unei cereri de concediu folosind Formularul de Concediu

 

Demonstrație live

Ca să vă puteți convinge de modul în care funcționează aplicația și să evaluați în ce măsură aceasta poate aduce plus valoarea în afacerea dumneavoastră, modificând curba costurilor în sens descendent, vă stăm la dispoziție! Contactați-ne și vă putem face o demonstrație live!

Preț de la
1.500 de euro

Aplicație on-premises, one-time payment- indiferent de numărul de utilizatori

*Prețul nu include costurile asociate cu infrastructura software sau hardware.

Dezvoltată pe platformă Sharepoint, aplicația Q’Assist Ședințe ( numit și Q’Assist Comitete) este un sistem electronic de management al proceselor de decizie dintr-o companie.

Caracteristici ale aplicației:

  • accesibilitate – interfata web simplă, acces WAN și internet
  • eficiență – fluxuri standardizate, utilizare directă în timpul sedinței, notificări automate
  • disponibilitate – acces  7×7/24×24, sistem integrat de delegare responsabilități
  • acces la informație – stocare, identificare rapidă a elementelor de interes
  • clasificare documente – după criterii proprietar
  • management – centralizat
  • comunicare – e-mail, atașamente, export, print
  • integrare – Active Directory, Sharepoint.
  • platformă – asp.net, MOSS, MS SQL

 

Implementarea aplicației

Img-laptop-3

 

Q’Assist Comitete – Sistem electronic de management al proceselor de decizie

 

Demonstrație live

Ca să vă puteți convinge de modul în care funcționează aplicația Q’Assist Ședințe și să evaluați în ce măsură aceasta poate aduce plus valoarea în afacerea dumneavoastră, vă stăm la dispoziție! Aplicația vă poate ajuta să structurați, controlați și arhivați deciziile din interiorul companiei pe care o conduceți.

Contactați-ne și vă putem face o demonstrație live!

Preț de la
7.000 de euro

Aplicație on-premises, one-time payment- indiferent de numărul de utilizatori

*Prețul nu include costurile asociate cu infrastructura software sau hardware.

Beneficii

Această soluție software vă ajută să gestionați cu ușurință toate resursele  implicate într-o licitație. Membrii echipei au acces simultan, în timp real, la informație și pot interacționa eficient pe măsură ce pregătesc participarea unei licitații.

Managerii pot avea o imagine reală a modului în care licitațiile sunt pregătite și care este statusul lor. De asemenea, ei își pot forma o viziune a portofoliului de licitații aflat în desfășurare.

Mod de implementare: on premises

Pentru mai multe informaţii, contactați-ne.

Preț de la
2.500 de euro

Aplicație on-premises, one-time payment- indiferent de numărul de utilizatori

*Prețul nu include costurile asociate cu infrastructura software sau hardware.

Beneficii

Gestionați online solicitările de asistență tehnică din compania dumneavoastră, având permanent controlul elementelor ce implică o asemenea nevoie:

  • Angajații pot deschide un tichet de asistență din orice loc;
  • Calificarea și încadrarea tichetului;
  • Repartizarea tichetului către un membru responsabil al echipei;
  • Urmărirea parcursului pe care îl are tichetul pentru respectarea SLA;
  • Închiderea tichetului.

Caracteristici și avantaje

Aplicația a fost dezvoltată în întregime de către Q’NET.

Avantajele de care vă puteți bucura sunt:

  • accesibilitate – interfață web simplă, creare solicitări prin e-mail, acces WAN și internet;
  • eficiență – gestionare sarcini multiple, coasignare, captură IP, asistanță integrată la distanță, notificări automate;
  • clasificare solicitări – după stare, prioritate, categorie, apartenență la grup, drepturi individuale;
  • management – centralizat, KPI, rapoarte, SLA;
  • comunicare – e-mail, atașamente, export, print;
  • integrare – Active Directory, LOB app.;
  • platformă – MOSS, MS SQL.

Implementarea aplicației 

Img-laptop-1

Q’Assist Helpdesk pentru OTP Bank România – Gestionarea solicitărilor personale și ale subalternilor

Demonstrație live

Ca să vă puteți convinge de modul în care funcționează aplicația și să evaluați în ce măsură aceasta poate aduce plus valoare afacerii dumneavoastră, vă stăm la dispoziție!

Contactați-ne și vă putem face o demonstrație live!

Preț de la
12.000 de euro

Aplicație on-premises, one-time payment- indiferent de numărul de utilizatori

*Prețul nu include costurile asociate cu infrastructura software sau hardware.

Beneficii

Soluția, dezvoltată pe tehnologie Microsoft Office 365, asigură productivitatea tuturor departamentelor implicate, indiferent de locație.

Modulele pentru care puteți opta sunt:

  • Structură site-uri pe model Intranet;
  • Soluţie stocare şi arhivare manuale electronice şi proceduri interne;
  • Soluţie Audit;
  • Flux simplu, Formular electronic;
  • Registru unic de documente cu facilităţi de redirecţionare internă multiplă;
  • Customizare foarte ușoară

 * Toate acestea includ politici de retenţie, notificări automate etc.

Mod de implementare: on cloud.

Soluția poate include:

  • Structură de site-uri departamentale și/sau funcționale pe model Intranet cu functionalități asociate de tip Știri, Link-uri, Evenimente, Anunțuri, etc.
  • Stocare de documente scanate sau generate în format electronic,  cu metadate asociate ce permit filtrarea, sortarea, gruparea și cautarea dupa diverse criterii sau combinații ale acestora
  • Formulare electronice, cu fluxuri customizabile, cu posibilitate de completare on-line a unor sabloane preexistente definite în conformitate cu documentele utilizate deja pe hârtie
  • Facilități pentru Managementul de conținut (control acces la documente, fluxuri de routare, control al versiunilor, politici de retenție) al documentelor stocate
  • Generare, stocare și arhivare manuale electronice și norme interne cu posibilități de editare comună în timp real, aprobare internă, aprobare de către autoritate externă, arhivare automată a versiunilor ieșite din uz
  • Biblioteca de Formulare care menține la zi șabloanele de documente ale organizației
  • Soluție Audit de prima, secunda și terța parte cu generator checklist-uri inclus și facilități de raportare customizată la nivel de audit și neconformitate; Facilități de generare automată a planului de audit
  • Soluție investigații cu echipa de lucru ce se construiește dinamic, flux de lucru cu aprobare draft și finală a documentației și urmărirea task-urilor alocate membrilor echipei
  • Registru unic de documente cu facilități de redirecționare internă multiplă
  • Alerte, notificări automate în cazul unor evenimente.

Implementare
Implementarea soluției Q’Assist SMC 365 se face în conformitate cu cerințele specifice ale fiecărui beneficiar.

Q’NET a dezvoltat și implementat aplicația Q’Assist SMC 365 pentru Blue Air.

Preț de la
2.500 de euro

Aplicație online, one-time payment- indiferent de numărul de utilizatori, necesită tehnologia SharePoint Online

*Prețul nu include costurile asociate cu infrastructura software sau hardware.

Contactați-ne

și noi vă răspundem în aceeași zi!

Nume
Email
Doresc detalii suplimentare despre:
  • - selectați -
  • Azure
  • Q’Assist SMC 365
  • Q’Assist Formulare
  • Q’Assist Helpdesk
  • Q’Assist Licitații
  • Q’Assist Ședinte
  • Office 365 + Servicii Q’NET asociate
  • Consultanță în Licențiere
  • Soluții ERP