Service Q'NET- Acolo și Atunci Când Aveți Nevoie

 

Cu o un număr de peste 8300 de intervenţii pe an*, asigurăm service şi suport în garanţie şi post-garanţie pentru echipamente HP Inc., Hewlett-Packard Enterprise,  APC,  NEC și Xerox.

 

Service şi Suport în Garanţie 

Pentru echipamentele HP Inc., Hewlett-Packard Enterprise și NEC asigurăm service și suport în Garanție.

Produse HP Inc: Laptop-uri, Tablete, Desktop-uri, Imprimante, Consumabile Imprimante, Monitoare și Accesorii, Soluții Business. 

Produse Hewlett-Packard Enterprise: Servere, Storage, Switch-uri. 

 

Extensia Garanţiei - cel mai bun suport pentru echipamentul dumneavoastră

​Fie că doriți să extindeți garanția produsului dumneavoastră sau doriți să faceți ugrade la un serviciu de suport, suntem aici pentru a vă ajuta.

 

Service şi Suport în Post-Garanţie

Pentru echipamentele HP Inc., Hewlett-Packard Enterprise, Xerox și APC asigurăm service și suport în post-garanție. Consultați tarife post-garanție.

Având la bază competenţele inginerilor noştri, asigurăm asistenţă tehnică conform termenelor standard de service ale marilor producători, cât şi asistenţă tehnică proactivă la sediul dumneavoastră. Stocul de piese de schimb este completat în timp real, în funcţie de necesităţile dumneavoastră.

 

Suport On-Bench/On-Site

În funcţie de tipul de echipament pe care îl dețineți, oferim suport fie on-bench (la sediul nostru), fie on-site (la sediul dumneavoastră).

 

Nivele de suport

În baza contractului agreat, furnizăm diferite nivele de suport, acestea având la bază următorii parametri:

  1. timp de răspuns garantat;
  2. timp de reparaţie garantat.

Ambii parametri sunt corelaţi cu perioada de acoperire dorită de client, respectiv cu distanţa dintre centrele noastre de service şi sediul clientului. De obicei, folosim una dintre următoarele valori: 4 ore; 8 ore; 12 ore; 24 ore; 48 ore; 5 zile etc.

Parametrii de mai sus pot fi combinați pentru a se obţine condiţiile dorite de dumneavoastră în cadrul unui contract de service.

 

Puteți beneficia de cel mai ridicat nivel de suport

De asemenea, asigurăm cel mai ridicat nivel de suport în toate judeţele ţării, prin intermediul reţelei de parteneri, răspândiţi pe tot teritoriul României. Nivelul cel mai ridicat de suport pe care îl putem oferi este:

perioadă de acoperire: 24 ore / zi, 7 zile / săptămână;
timp de răspuns: 2 ore;
timp de reparaţie: 4 ore.
 
 

Verificați ofertele lunare Q'NET Service

Pentru a te bucura mai mult timp de tehnologia în care ai investit, QNET Service vă oferă o surpriză în fiecare lună. Aflați acum care sunt ofertele lunare Q'NET Service.

 

Verificați garanția echipamentului dumneavoastră​

Doar pentru garanția produselor HP Inc.

Doar pentru garanția produselor Hewlett-Packard Enterprise.

* reprezintă media anilor 2013-2015

 

Copyright ©2017 QNET.RO
linkedin gplay f

Prin vizitarea și utilizarea site-ului vă exprimați acordul asupra plasării de fișiere "cookies" de către Q'NET INTERNATIONAL.