Extensia Garanției - Beneficii Majore cu Efort Minim

 

​Dacă doriți să extindeți garanția echipamentului dumneavoastră deja achiziționat, a unui echipament ce urmează a fi achiziționat sau doriți să faceți ugrade la un serviciu de suport, suntem aici pentru a vă ajuta.

 

Extensie garanție echipament în curs de achiziție

Orice echipament IT are un termen de garanție stabilit de producător ( de la 1 an la 3 ani).

Dacă ați consultat Catalogul Produselor IT și v-ați decis la un echipament IT, iar acesta are termen standard de garanție de 1 an sau 2 ani, ​puteți face o extensie de garanție pentru a avea siguranța că vă veți bucura mai mult timp de echipamentul în care ați investit.

 

Extensie garanție echipament deja achiziționat 

Echipamentele deja achiziționate (laptop-uri, imprimante etc.) pe care compania dumneavoastră le folosește de o perioadă relativ scurtă de timp pot beneficia de o extindere de garanție.

Atenție! Pentru detalii exacte, ce țin de fiecare producător și echipament, vă rugăm să ne contactați

 

Upgrade serviciu de suport

Dacă ați achiziționat inițial un serviciu de suport ( ex: HP Monitor 3 ani Next Business day on-site response, HW support) care în prezent nu mai corespunde necesităților de business, puteți face un upgrade ex: HP Monitor 3 ani 4 ore on-site response, HW support).

Contactați-ne pentru detalii și vom găsi soluția potrivită la nevoile companiei dumneavoastră.

 

 

Copyright ©2017 QNET.RO
linkedin gplay f

Prin vizitarea și utilizarea site-ului vă exprimați acordul asupra plasării de fișiere "cookies" de către Q'NET INTERNATIONAL.